czwartek, 9 stycznia 2014

Nareszcie blog

Wojtek, syn mój, śpi, więc może oprócz założenia bloga zdążę wyrzeźbić jeszcze nawet 1 wpis. 

Pisanie nie jest moją mocną stroną, ale chciałam zostawić kilka notatek dla siebie, dla syna i dla Was - matek i ojców szukających informacji o różnych aspektach hodowli niemowląt ;)

W związku z tym, że Wojtek ma już nieco ponad 7 msc, niektóre wpisy będą trochę retrospekcją - chciałabym wrócić do najważniejszych rzeczy i przechować wiedzę i doświadczenie, które udało mi się zdobyć.

Ale nie tylko - macierzyństwo to przede wszystkim uczucia, których tu, mam nadzieję, również nie zabraknie.

2 komentarze:

  1. ileż to człowiek zrobi, jak dziecko śpi!:-) miło Cię tu widzieć:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana super, że piszesz :) Chętnie będę podczytywać :)

    OdpowiedzUsuń